Go…goa

image

Hell yeah finally yeah fcuking finally we are going to goa the journey that’s been almost 5 yrs in the making I mean 5 effing years.
So the hotel bookings done …train tickets done… Packing done….what’s left is for all of us to leave πŸ™‚
Well for people who dont know goa (I mean who doesn’t know Goa😁 ) it’s a living Paradise a go to destination for every tourist student party lover peace seeker or just anyone who wants to have a good time.
We had decided to go to goa once we were done with our clg but then things never go according to the plan and out plan just remained a distant dream but now it’s finally gonna be realized and for how long well just 7 days lol yeah u heard that right for 7 straight days…
So guys since am gonna go goa I’ll turn in to a travel blogger for these seven days (along with me regular posts that is ) so stay tuned some real fun is on the way 😁😍😇😈💪

crashingstone

Advertisements

122 Comments Add yours

  1. when I was looking at the blogs I follow, your post again caught my attention. Though I have already read it, still. And the reason was the spelling mistake which was visible even without opening your post. 😜
    So my question is, why so shy to use the exact word?

    Like

    1. Lol its coz at some sites the words dont get published or get marked with asterisks πŸ˜‰ waise bhi I know people are very intelligent to understand what what it means 😁

      Liked by 1 person

      1. You can use any “fucking” word you want to. πŸ˜€ feel free. I have seen nude blogs over wordpress. Literally nude blogs. Using “fuck” word isn’t a sin here. πŸ˜›

        Liked by 1 person

      2. Lol what were u doing on the nude blogs ha naughty doctor πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ anyways I’ll remember ur priceless advice and use any fucking word without the worry of committing any sin πŸ˜‡

        Liked by 1 person

      3. The guy likes my all posts and comments nicely. But I just never accept his comments. May be you can find him in likers of my posts. No pressure. Only if u want to. 😜 alas I m not lesbian. Otherwise I would have liked his blog. πŸ˜›

        Like

      4. Lol u got a WordPress stalker eh πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ and good u not a lesbo else poor al uska kya hota 😈

        Liked by 1 person

      5. Uska to abhi bhi kuch nahi ho raha hai, dekha jaye to. πŸ˜…

        Like

      6. Koi Nai ek na ek din jaroor kuch hoga hope that like u he’s is also straight πŸ˜‚

        Like

      7. He is straight. Interested in women. As his fb says. πŸ˜€ but am I the woman he will get interested into or not, is the actual quest. πŸ˜…

        Like

      8. Who knows fb says true or not usually ppl dont reveal such stuff na lol :p and about ur quest well no comments 😁

        Like

      9. Hahaha are daktarni saheba kya hua

        Like

      10. Sensitive mudde pe jokes karna sahi bat nahi hai.

        Like

      11. 😯 sorry shaktimaan

        Like

      12. Are ab kya hua 😦

        Like

      13. Nothing. It’s ok. You were just pulling my leg. I became serious. Anyways enjoy goa. Have a beer/ feni from my side. ☺

        Like

      14. Hmmmm ok sorry again miss serious ICU case ….Btw I dont drink πŸ˜‡

        Like

      15. Ohh. I forgot. But when in goa, do as goan do. A beer or feni won’t break virginity of your teetotalism. And they have best feni in goa.

        Like

      16. Lol I know about the fenny and all but I dont like alcohol so that’s one wonder of goa am sure to give a skip πŸ˜‰

        Like

      17. Ohh. I m sure you know about feni. Anyways. Your choice. Have a banana shake from my side then.

        Like

      18. Aha now that can surely happen πŸ™‚ Btw u r a bewdi aren’t u πŸ˜‚πŸ˜‚

        Like

      19. Yeah I surely am. But I drink when I am very happy. I never drink when I am sad. It’s the rule I follow always. And it’s fun. It really is. To me it is. I love losing all those frontal lobe inhibitions I live with. To me it’s liberating.

        Like

      20. Wah that’s a nice funda mata g tussi great ho πŸ™‚

        Like

      21. It was given to me by my mata. Means your nani

        Like

      22. And who was this great soul I would surely chadhaofy a 10rs ka narial on her shrine

        Like

      23. I told you my Mata. The one who carried me into her uterus for 42 weeks.

        Like

      24. Baap re u mean ur actual Mumma wah dhanya prabhu puri family hi bew d hai kya πŸ˜‚πŸ˜‚

        Like

      25. Ha ha ha. πŸ˜‚πŸ˜‚ nahi. But mumma knows the best for her darling daughter. She wanted to make sure that I don’t turn into an addict. So she took this promise from me, after she discovered that I drink

        Like

      26. Hahaha so smart of ur Mumma good so instead of a full blown bewdi she made u into a selective bewdi :p πŸ˜‚πŸ˜‚

        Liked by 1 person

      27. Exactly. That’s what I call smart parenting. I would have continued drinking otherwise. May be I would have lied to her later. Don’t know. So she made sure that I don’t turn into an addict. Not that I am an addict. It’s been 2 months since alcohol last touched my lips. she handled the rebel in me well.

        Like

      28. Great going πŸ™‚ one day even uill say cheers with your kids πŸ™‚

        Like

      29. Don’t talk about future. It’s scary. I better live in present. What if I die without having kids. Who knows. ☺

        Like

      30. Lol u die wow that’s a nice thought seems u think a lot about death 😁

        Like

      31. πŸ˜€ nope. I don’t.

        Like

      32. Aha really then what is that u keep thinking about apart from the obvious πŸ˜‡πŸ˜‚

        Like

      33. Ha ha ha. no comments ☺

        Like

      34. My my such a secretive girl u r 😈

        Like

      35. Ha ha ha. Now that’s one big accusation.

        Like

      36. Well if that’s an accusation u have all the right and power to prove it wrong πŸ’ͺ

        Liked by 1 person

      37. Nope. I accept it now. You were right. I am one secretive girl. πŸ˜›

        Like

      38. Hahaha yeah I knew that already god knows how many secrets hide behind that double door :p

        Like

      39. Ha ha ha. You are one gifted doctor. Perfectly correct diagnosis. πŸ˜›

        Like

      40. Well since u r a gifted doctor yourself what line of treatment would u suggest for this particular diagnosis πŸ˜‚

        Liked by 1 person

      41. Ha ha ha. It’s your diagnosis, and only you reserve the rights of treatment to be given. I am bounded by medical etiquette. So I am not gonna suggest anything. 😜

        Like

      42. Hahahahaha kuch bhi ha mane full on kuch bhi πŸ˜‚πŸ˜‚

        Like

      43. Which language is this? 😟

        Like

      44. Hindi hi thi 😯

        Like

      45. Mujhe to kahin se na lagi. 😟 hindi is my mother tongue, and I seriously can’t comprehend what u wrote there. πŸ˜‚πŸ˜‚
        Anyways. It was a doctor’s prescription. It had to be unrecognizable/incomprehensible. Not your fault. 😜

        Like

      46. “Kuch bhi” aka whatever aisa likha tha khair Jane do seΓ±orita bade bade desho mai…u know what I mean right πŸ˜‰

        Liked by 1 person

      47. I get immediately impressed by the guy who quotes ddlj. πŸ˜€ yeah. Jane do. πŸ˜€

        Liked by 1 person

      48. Aha so u r impressed with me for the second time not bad not bad πŸ’ͺπŸ˜πŸ˜‡

        Liked by 1 person

      49. Ha ha ha. First time wala to cancel ho gaya tha. So technically this is the first time. πŸ˜›

        Liked by 1 person

      50. Haha koi Nai impress hona is important ek bar ho ya do bar :p right dakter chashmish

        Liked by 1 person

      51. Ha ha ha. πŸ˜€

        Like

      52. Btw u from mp right ?

        Like

      53. Nope. I m not from MP. What made you think so. πŸ˜›

        Like

      54. Nothing just a guess 😁 mumbai se 1-1.5 k km radius mai mp ata h na else it’s goa Karnataka or andra πŸ˜‡

        Liked by 1 person

      55. Ha ha ha. Hey ram! πŸ™†
        you have really read my blog very well. You even remembered the distance. I m honoured. ☺ well I wasn’t meaning the exact distance, to tell you truth.

        Like

      56. Hahahahaha chalo koi na let it be πŸ˜πŸ‘ u r a small town girl na πŸ˜œπŸ˜‚

        Like

      57. Nope. I am not small town girl. It’s really big city. It’s over 300 to 350 square km big city. And has population around 3 million.

        Like

      58. Lol so u giving me hints to ur city ha πŸ˜‚πŸ˜‚

        Liked by 1 person

      59. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ nope I am not. It’s very tough hint even if it was. Ha ha ha.

        Like

      60. Hyderabad it is πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

        Like

      61. Lol yeah I know u and ur hahaha

        Like

      62. U don’t know me. U just think you do. πŸ˜€

        Like

      63. How many time u gonna say that ….did I ever claim to know you u only keep saying u don’t know me u dont know me πŸ˜‚πŸ˜‚

        Liked by 1 person

      64. Ha ha ha. You just did in your last post. Now tell me, what my ha ha ha meant back there?

        Like

      65. Are how do I know what ur hahaha mean or not u should tell na m no hahaha detector πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

        Like

      66. “Lol I know u and your ha ha ha.” These great lines were said to the world by Rohan. So now he is going to explain, what he meant by these lines

        Like

      67. Lol so u also went through my entire blog ha to deduce my name and by that I meant ur sarcasm madam which isn’t such a great discovery about u πŸ˜πŸ˜‡

        Liked by 1 person

      68. Ohhhh. Then you really knew what my ha ha ha meant, Mr Sherlock Holmes.
        And about your name. I know it since a month. And I wonder how u didn’t realize it. I mean I commented on your earlier posts. It’s just you, who haven’t read my blog properly. Otherwise you would have guessed my city in one go.

        Like

      69. Yeah I haven’t read ur blog completely just bits and pieces 😁 Jane DE ab city janne k liye itni mehnat kaun karega let it be πŸ™‚

        Like

      70. That’s rude. 😦 my blog wasn’t that bad. πŸ˜”

        Like

      71. Hehe are when did I say anything about ur blog :p I just said about my laziness

        Like

      72. I disagree πŸ˜”

        Like

      73. Why u disagree 😯

        Like

      74. Does it matter? πŸ˜”

        Like

      75. Yes it does else wouldn’t had asked u so much na 😯

        Like

      76. I thought you liked my blog. And I think that when you like something you just don’t get lazy.

        Like

      77. I do like ur blog but I lack continuity u must have read my post “being Jack” that’s about my this particular trait. Plus I have read most of ur recent blogs and by d time I joined Wp u were done with ur story so I just read that in bits and pieces.

        Like

      78. Okay. As you say. I believe you. ☺

        Like

      79. Ah that’s like a good girl dakter chashmish πŸ™‚

        Liked by 1 person

      80. U r commenting on my specs after seeing this tiny pic of me. My specs aren’t even visible.

        Like

      81. Ok so u mean to say I shouldn’t call u chashmish is it so ??

        Like

      82. No. I didn’t mean that. Sharabi ko Sharabi nahi to kya pujari kahoge! I was just wondering that how u could mark my specs out from this tiny pic of me. 😁

        Like

      83. Hahaha meri aakhe tezz hai :p so I saw ur specs even from this tiny mini pic of yours πŸ˜‡

        Liked by 1 person

      84. So u mean to say that u actually took the pain of looking at my pic, even when it isn’t visible properly. Now that’s what I said back there. U can’t be lazy when u r interested into something. πŸ˜›

        Like

      85. Hahahahaha are vo door se bhi visible hai re nothing like being interested or not waise bhi no entry mai entry kaun mare πŸ˜‚πŸ˜‚

        Liked by 1 person

      86. Ha ha ha. Jaise tum kaho. Hoga visible agar tum kah rahe ho to. But second line sahi nahi hai. For your future life, lemme give u a gyan, which was given to me by very geek, IITian friend of mine.
        He said that, there is a saying in IIT, that even if you find the goalkeeper at the goal post, never stop trying. You may never know when you secure a successful goal.
        P.S. this advice is for future you. Not the current you. ( you know what I m mean. πŸ˜› )

        Like

      87. Hahaha ye purani line hai but it isn’t applicable in ur case na aur in sab lafdose ab mere g bhar chuka h d best option left for me it to get married and settle down Btw this particular line is well suited for u in ur case u r d one scoring own goals 😯 samne k goal post pe goalkeeper hai bhi ya nahi kuch maloom nahi

        Like

      88. I wasn’t referring to me dumbo. Obviously it’s an old line. But then you have given up on that. Your choice totally. I m nobody to force you.
        And about my case, yeah I don’t even know that he has girlfriend or not. May be he does. A guy who is as perfect as him, can’t be single. He just can’t. And the girl he will choose will the perfect one. Just like him. Extraordinarily pretty. Extraordinarily intelligent. And extraordinarily talented. I m not just the one.

        Like

      89. Lol that’s a myth trust me on that u r living in a world of misconceptions !

        Like

      90. Don’t know. All I can give him is mad, passionate love. But then, it’s not sufficient in reality. I m no match to him. Neither in looks, nor in intelligence. And that I know very well.
        Now u will say. Lol as you say dakterni saheba. So let it be. πŸ™‚

        Like

      91. No I would say u have inferiority complex which ain’t good for your health rest its your life πŸ˜‰

        Like

      92. It’s not inferiority complex. It’s being rational. It’s not that I never dated any guy after him. I surely did. And it wasn’t like, I dated some loser. Two guys I dated were pretty good looking ( the one who will make other girls jealous) , and talented too. It’s just, no one is him. Not that I compared. I don’t know how to explain it to u. I m not that sad girl u see on fb. No I m not.
        I don’t even know him. Never even heard his voice. ( except dreams ) still it’s so strong emotion which harbours my mind. I just can’t get rid of it.

        Like

      93. It sure is may be a selective one where u think u r no good and trust me when I say no matter how good looking talented or etc u r when it comes to love these are just some words u r just silly enough to not give urself a chance u like to live in ur dreamworld rather than making an attempt to turn it into reality ….the beautiful confident or talented of them all even have a crooked heart …and hmmm let it be all this doesn’t make sense to u and uill always believe in ur delusions 😁 chalo koi na u r just not good enough for him he deserves someone awesome u r just the other ordinary girl πŸ˜‡

        Like

      94. Don’t know what to say. May be I should say that I understood what you were trying to say here. But then I know that you knew that I will understand.
        May be you r right. Or u r right. But if he will refuse me, I will die. And I don’t want to die. I just don’t. And that’s why I have created all these delusions may be.
        And let me tell u here. If I don’t blog for long. Like 5 or 6 months. Then assume that I went to talk to him. And he refused. And u will know the reason of my absence. Not that I have low self esteem or the morale. It’s how love behaves. You can take bullet if u have to. You can kill if u have to.
        I know u won’t understand it until you will find that one girl. The girl who really is your soul mate. The one in who’s eyes you can see the light. I know I m sounding crazy here. U may think that it all bullshit.. but it’s not when will know it.
        It’s 21st century. Era of taking control. Era of making own destiny. Era of one night stands. Yeah I am sounding crazy.

        But this crazy love really is. If it’s really love. The mad passionate soul stirring love.

        Like

      95. Lol who told u that I dont know love or I dont have my soul mate mine is a classic filmy love story but that’s for some other time …just to clear that I know what love is and how it behaves and trust me no one dies in these cases its just ur fear which inhibits and creates all these fears..and who says that u need to go and propose him or express ur love atleast make an attempt to know the real person than living with his imaginary image which u have created get to know get moving else lemmi quote inception “you will be a old woman filled with regrets waiting to die” that’s the only end I see for u in the current situation !

        Like

      96. When I say “die” I don’t mean the literal die. May u remember the end of my blog post about him. When I quoted Benjamin Franklin. Anyways leave that.

        It’s good to know that I don’t sound crazy to you. And you have a filmy live story too. I would love to know that.

        Yeah you r right. May be I need to know him. I don’t need to propose him. Now when u say it, it reminded me a dialogue from one of my favourite movies, “one day”.
        Do watch the movie of you can. Meanwhile lemme quote the line from it.

        I had a huge crush on you, when we were in college. – Emma
        So, what happened then? – Dexter
        I got to know you. You cured me of you. – Emma

        May be it will happen with me too.
        But in the movie too, they eventually ended up with each other.

        But still I agree with you. I need to come out of this world I live in. And face some reality.

        Like

      97. Btw I must be your top commenter by now. 😁

        Like

      98. Lol must be πŸ˜‚πŸ˜‚ u wanna reduce ur count o what

        Like

      99. Ha ha ha. As u wish. Your blog. Your post. You are my 5th top commenter. πŸ˜›

        Like

      100. Lol if I continue at this rate m sure I’ll be no one soon lol Btw u r such a diplomatic person u should consider politics as a career option 😁

        Like

      101. U r not the first one suggesting me this. Trust me. Atleast 100 people have suggested me this. But the reason u gave me was never given to me before. What diplomacy I showed here?

        Like

      102. See for urself go through ur posts uill get what I said and what u show πŸ˜‡

        Like

      103. Ha ha ha. Nope. U tell me.

        Like

      104. U know me (a bit) about my laziness u seriously think I’ll take pain to explain u all this πŸ˜πŸ˜‹

        Liked by 1 person

      105. Ha ha ha. I won’t consider being politician. I will surely become social worker some day. Helping the street animals, and the animal shelters. Doing something for environment conservation. Planting trees may be. It’s my calling.

        Like

      106. Great do that whatever pleases ur heart go for it 😁

        Like

      107. That’s my goal in life. After all I won’t become that old lady waiting for death. πŸ™‚

        Like

      108. I hope so u dont πŸ™‚

        Liked by 1 person

      109. Are bolo bolo kya hua madam g :p

        Like

      110. Gujrat bhi ho sakta h :p

        Like

  2. It’s beautiful, isn’t it?*_*
    I visited Goa when I was like 4.Don’t remember a damn thing.Only the pictures are the proof that I did visit.-.-
    I sure wanna visit again.Dunno when that would happen.:|
    Anyway,happy journey!Take loads of awesome pictures and then post those here on WP.:D

    Liked by 1 person

    1. Yo sure thing πŸ˜€ will take u to goa with me through wp πŸ™‚ will be fun this time…

      Like

      1. Hahahah that sounds like an awesome idea.:D

        Liked by 1 person

      2. Sure it is one πŸ˜€

        Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s